måndag 18 oktober 2010

Vinnaren i bloggcandyn dragen

Idag fick jag hjälp av en arbetskolega innan jag gick hem med att dra en vinnare, och ur muggen komm detta namn....





Stort grattis till dig Lillnettan!

Skicka ditt namn och adress till min mejl Kattiz78@hotmail.com så kommer din vinst med posten :)

Och med en sån bra respons som detta gav så är det inte omöjligt att det dyker upp fler candyn så småningom... om inte annat så ska jag fira mitt första år som scrappare med något roligt i jul...

Och för er som är sugen på fler vinstchanser så pågår fortfarande den utmaning som jag gjort hos scrapbutiken med tema sötsaker, till den sista oktober.
Vem vill inte vinna scrapsaker som man plockar ut själv till ett värde av 200 kr?

Igen, stort grattis Lillnettan.
Kram på er alla som nu följer min blogg!

4 kommentarer:

Gurkiss sa...

Stort Grattis Lillnettan.


Kram Gurkiss

Anonym sa...

Grattis Lillnetttan

Hildur sa...

Grattis Lillnettan!!

Lillnettan sa...

Hepp! :-D Tusen tack för detta, så roligt!