måndag 18 oktober 2010

Dragning av vinnare i Bloggcandyn på g...

Imorgon/idag måndag kommer jag ta hjälp av en arbetskamrat som får dra vinnaren i bloggcandyn!
Jätteroligt att det gick så fort att nå målet :)

Har haft några spännande dagar med ytterligare ett besök på Magnolia, ett Ullaredsbesök, och stått på loppis som tyvärr gjort att tiden för bloggen inte riktigt funnit men i veckan dyker det upp lite nytt :) så återkom gärna då.

Men nu tänkte jag visa ett ljuskort jag gjorde i somras till en arbetskollega som fyllde 30. Har i ett tidigare inlägg laggt med en beskrivning på hur man gör dem. Detta är med extra flickar så det blir som en liten låda på kortet som man stänger...
Motivstämpeln är från Sarah Kay och textstämpeln från Inkido.






Det var allt för idag.
Nattinatt!

3 kommentarer:

Gurkiss sa...

Vad roligt att det gick så fort att nå ditt mål :)

GRATTIS :)

Jätte fint kort...

Kul med Magnolia besök och Ullared :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Kattiz sa...

Jag har nu verifierat alla utom två som jag inte vet vad ni heter i följarlistan... Hittar inte Melinda eller Cyrilla? Antar att ni står under annat namn i listan men vad???

Anonym sa...

Hej, gu va du har gjort vackra kort, , tänkte siga de , bara, märks att du har öga för Design.

Tony ,,

t_cims@mail.com