måndag 25 oktober 2010

Magnoliakort

Idag vill jag bjuda på ett Magnoliakort. På utsidan har jag inte använt mindre än 7 olika stämplar och maskat ihop ett "kollage". Känner nog att jag fick till kökskänslan och det är väl perfekt att ge en matlagande pappa på farsdag.
Även det träiga vita pappret är från Magnolia. Färglaggt med PROmarkers.


På insidan har jag använt mig av en magnoliastämpel och en Magnoliadie Tag.



De var allt för idag
Imorgon ska jag på varm rökdykarövning så får se hur mycket människa jag är efter.
Kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesöt kort Kattiz. Bra gjort med maskningen. Gillar bakgrundspapperet också. Vad var det för färg från början?

Kattiz sa...

Tack! :)
Det är vit-grått som synes på pappret. Magnoliapapper så det har jag inte gjort så mycket med.