fredag 8 oktober 2010

Mer från CC:n hos Svensk Scrapbooking

Här kommer några LO:s som jag gjort (var länge sedan)

Utmaning 4. LO-liften. Här är det jag liftade ifrån :)


Och här kommer mitt bidrag... Det sa bara plopp!






Utmaning 5. Sen gick jag på LO-skissen, här är den...


Och här kommer mitt bidrag. Har testat att leka lite med embossingcreamen...






Utmaning 6. En LO i kalasfärger = färgglatt. Jag höll mig i mina favoriter...




Det var allt för nu, men det kommer mer under dagen.

Kramar Kattiz

1 kommentar:

NHL sa...

Ojojoj vad du ligger i med CC-bidrag! Jag har bara gjort 3 st nästan färdiga, blir nog svårt för mig att hinna alla i denna takt! :-D

Jo, jag såg nu också att du för 8 dagar sedan frågade om Magnoliastämplarna på min säljblogg auroraboden.blogspot.com. Nej, det är bara nr 6 kvar. Det står det i inlägget, men jag ser ju att det är knepigt skrivet, så jag ska förtydliga. Ursäkta att jag inte sett det förrän nu, har glömt att gå in och kolla. Lycka till i CCn! Visst är det kul?!