söndag 31 oktober 2010

I ren Halloweenanda!

Här kommer den andra Canvastavlan jag gjort och eftersom det är Halloweenhelg så skapade jag efter det ;)
Jag har använt distress crackle paint, spellbinders, Nelli snelli, Magnoliastämplar, Martha Steward punch, Vildastämpel, Tim Holtz fotoband, egengjorda blommor av Tim Holtz dies, paper pens, chalks, och det oranga nätet från en pomelo.





Tycker själv att den blev ganska cool. Så den hänger på väggen nu :)
Idag kommer sista alstret på Scrapbutikens blogg för den här gången men om två-tre veckor är jag åter med lite nytt. Och i morgon så ska vi ha en DT-träff. Ser jag verkligen fram emot :) Och en tur till hårfrissan, för det var inte i år...
Men här kommer det inte dröja innan det kommer mera... Hoppas ni alla har haft en skrämande härlig helg!

2 kommentarer:

NHL sa...

Så läckert! Tror Halloween verkligen är din grej! :-)
Hittade ett mail från dig till min säljblogg från september. Det låg i min spamkorg :-( så var missat därför.
Usch, ja, skulle också vilja klippa mig!

Kattiz sa...

Jupp, ÄLSKAR Halloween!
Såg att du blivit DT för scrappaloss. Grattis :)
Har du lust någon gång så är du välkommen ut till oss i Ljungsbro och scrappa lite. Vi sitter vid Cloetta en gång i månaden ungefär :)