fredag 8 oktober 2010

Födelsedags CC hos Svensk Scrapbook

Idag började Svensk Scrapbookings Födelsedags CC och här kommer några av mina bidrag till den.
Den här första var en mall till en tårtbit som man fick dekorera helt efter eget tycke, jag tyckte den skulle stå på en tallrik också :) Fin va? Jätterolig att göra!




Här kommer bidrag 2 som innebar att man inte fick använda några mönstrade papper så jag gick hårt åt på stämplar och embossing. Har använt mig av de nya Magnoliastämplarna som trillade ner i lådan igår.






Här kommer bidrag 3, utmaningen var att lifta det här kortet...


Och här är mitt bidrag... pojken och polkagrisen är från Magnolias julstämpelkit.





Det var allt för idag, men kom tillbaka i morgon så kommer det mer från CC:n
Nattinatt!

2 kommentarer:

Hampus sa...

Wow.. ser riktigt proffsigt ut! Hur lång tid tar det för varje grej ungefär?

Jag e en sån som inte vill lägga för mycket tid, gör fotoböcker online hos www.solentro.se, köper födelsedagskort på Gallerix eller Hemköp... snabbt ska det gå!

Kan man scrappa snabbt eller blir det bara pannkaka då?

Ha de/h

Kattiz sa...

KLart man kan, vi är alla olika. Jag lägger oftast ett par timmar på varje grej jag gör men mitt rekord på kort är 10 minuter och en Lo på 16 minuter så allt är relativt... :)