onsdag 13 oktober 2010

3:de bloggcandyn hos mig :)

Nu är det dags att ha en bloggcandy igen :)
Men candyn går inte ut föränn jag har nått 32 följare på bloggen... (min ålder :))
Så fort vi kommit upp till det antalet så skriver jag ut tidpunkt för när jag drar och presenterar vinnaren... (så om någon hinner bli 33 eller 34 innan jag upptäcker att vi nått målet får de självklart vara med :)

Och denna gång ligger följande i potten...

4 Magnoliastämplar OCH 63 blommor!



Det du behöver göra för att delta är följande...
1. Bli följare (är du redan följare så räknas det också)
2. Lämna en kommentar på detta inlägg.

Ju fortare vi blir 32 desto fortare går candyn ut så spid gärna detta genom att lägga ut den på din egen blogg :)

Lycka till!

21 kommentarer:

Isadory sa...

Hejsan Hoppsan!
Klart man vill vara med och ha en chans på denna fina candyn.
Har länkat dig i min sidebar och följare är jag ju sedan ett bra tag tillbaka snuttan.

Ha det göttans!! // Isadory

Sofi sa...

Jag är nu följare och lägger din blogcandy i min sidebar på bloggen.
/Sofi

Maria sa...

Hejsan hoppsan! Självklart vill man vara med på denna UNDERBARA CANDY,är självklart redan följare av denna blogg! Ha länkat till denna underbara blogg via min blogg.
http://smulansscrapsida.blogspot.com/2010/10/kattiz-blogcandy.html
Ha det gott// Kram Maria

Gurkiss sa...

Givetvis vill jag vara med :)

Jag har lagt upp om ditt candy i min sidebar :)

Kram Gurkiss

Maria Thim Kokki sa...

Självklart vill jag vara med i din fina utlottning så jag har blivit följare av din blogg =)

Ha en fortsatt bra dag =)

Mvh MariaT

Anonym sa...

Ja, nu är jag också följare!!!

Martina sa...

Trodde jag var följare redan då jag ofta är här och "snokar", tydligen inte men nu är det fixat! ;-)
Att ha chans på candyn vill jag ju inte missa.
Ha en underbar helg!

Susannele sa...

Jag vill också vara med. :-D
Har blivit följare och har lagt upp en bild i min sidebar.

Susanne

Lillnettan sa...

Nu har du minsann en följare till. ;-)

Pysselfröken sa...

Jag blir gärna en följare av din fina blogg. Jag länkar med bild från min blogg så fler får chansen att vara med och tävla. Trevlig helg. Kram

Melinda sa...

Klart man vill vara med!! Är nu följare och har lagt upp en bid i min sidebar

Veronica sa...

hej!

Jag har nu blivit en följare till din sida,
för självklart vill jag vara med i din blogcandy.
ha en skön kväll

Cyrillia sa...

Jag följer varje steg du tar på den här bloggen hädanefter :)
Jag har också bloggat om dig och din bloggcandy så att fler får chansen att komma hit.

Maria sa...

Följare nummer 29 blev jag :)
Tipsar om din candy gör jag förstås i min blogg.

Maria sa...

Ja vill vara med! =)

http://saaban.wordpress.com/2010/10/17/dag-17-blogcandy/

Anonym sa...

Jag brukar ju följa din blogg ändå men nu är jag officiell följare :) och jag var nummer 31 tror jag så då är det snart dags....

ScrapElla sa...

Hej! Jag blir gärna följare på din blogg. Jag blev nr 32 !!! :o) Vad roligt.
Har lagt en länk till dig i min sidebar.
Kram

Sussimussan sa...

Självklart vill jag vara med! Hm, jag blev nr 33 men det skulle ju gå bra :-)

Hildur sa...

Hej! Är med på denna roliga blogcandy!
Ha en bra dag! //Birgitta

Pysselpinglan sa...

Åhh jag vill också med ! =)

Cattiegirl sa...

Jag tar en lott/lägger till mig som följare och hoppas att du inte har avslutat än! :-)
//Cattiegirl