onsdag 27 oktober 2010

Spooky Halloween

Nu är det bara några dagar kvar till Halloween, min favorithelg!
Jag har laddat upp med godis i hop om att det kommer knacka på av några otäckingar ;)
Vill ju inte ha några bus. Men i väntan på helgen har jag gjort två kort för att komma i stämning.
Även här har jag lekt friskt med mina nya magnoliastämplar.
På det första har jag även använt magnolias staketdie och en Martha Stewardstans.


På det andra har jag maskat ihop motivet, använt spillbitar och en av mina nya spellbinders i form av en pumpa.



Förhoppningsvis har jag en liten rolig nyhet att berätta innan veckan är slut. :) Och imorgon visar jag lite mer dt-alster som jag gjort för scrapbutiken så glöm inte kika in igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gillar det andra kortet super mycket. Texten du får mitt hjärta att pumpa var bara för gulligt.