lördag 30 oktober 2010

Min Canvastavla till Scrapbutiken

Äntligen blev jag klar med min Canvas till Scrapbutiken, har funderat, börjat, funderat mer, tänkt om och filat på den ett tag. Ville göra en utan foton och gick istället lös med mina stämplar. Jätteroligt att göra så jag har gjort en till som jag vill visa imorgon, och påbörjat en tredje ;)






Jag har använt mig av stämplar från Magnolia, Skogstokiga, Vilda stamps och en textstämpel från för mig, en okänd tillverkare. Stora texten är utskriven med scrapbutikens cricut... blir ju bra sugen på en sån ;)
Men då får jag spara länge då jag håller på och lägger scrapbudget som ska följas från 2011 tänkte jag...
Men vi får väl se hur det går med det...
Nu ska jag in i drömlandet tänkte jag.
Nattinatt!

1 kommentar:

NHL sa...

Jättebra gjort!!!!