lördag 23 oktober 2010

Dopgåvor

Vilken vecka jag haft!
Bytte mobil till nya Iphone 4, det var inte det lättaste. Alla kontakter var tvungets till att skrivas ner för hand och skrivas in på nytt då man fick nytt microkort till Iphonen, sen strulade det när den skulle igång, tog några dagar. De till och med stängde av båda mina telefoner så jag fick ta dem och datorn och åka till en vän och låna deras telefon för jag hittade ingen kundtjänsthjälp som inte var ett telefonnummer på. Första gången sen jag stängde av den fasta telefonen som jag saknar den. Sen skulle det ju laddas hem ett program till datorn för att kunna regga den och hantera bilder, musik och film med den... Och allt tar ju sån tiiiiid!
Sen har jag jobbat allderles på tok för mycket denna vecka men det händer ju så himla mycket nu och ska skrivas konsekvensanalyser på alla förändringar.´Har även varit på heldagsövning med brandkåren och testat våra nya klippverktyg som vi fått. Jättekul dag!

Men lite scrappande har jag också hunnit med men inte kunnat visa här föränn nu, för idag var jag på dopet :) Oj oj oj, vad lilla Alvin hade växt! Men vilken liten ängel, han sa inte ett knyst på hela dopet och var med väldigt nyfiket när det var dags att öppna alla presenter han fick!

Jag gjorde ett "minnesrör" där de kan samla små minnen i. Tog en presentask som man brukar ge bort flaskor i och klädde in i papper.


I locket skar jag ut ett hål och fäste en speldosa i, sen dekorerade jag den med mer papper, stämplar och skrev "Till Alvin på dopdagen".




Sen gav jag dem en fotoram som hörde ihop med speldosan.

Och sen fick de ett album som jag scrappade första sidan i och ett "presentkort" där jag erbjöd mig att fortsätta scrappa det med deras hjälp. De skickar foton och minnen till mig som jag sen scrappar till sidor de kan sätta in i albumet. Har ju redan lite kort från dagens dop jag kan börja med :)


Här är första LO:n till albumet.





Jag hoppas de blev glada för gåvan och att Alvin kommer att tycka det är lite roligt när han blir större. Jag kommer iallafall ha roligt! :)
Det var allt för nu, men jag återkommer snart med det beställningskort jag fick till dopet också.

Kram på er!

Inga kommentarer: