torsdag 22 april 2010

Studiebesök hos Bildmålarna

Idag har jag varit hos kompisar och tapetserat, men jag unnade mig en paus för att göra ett studiebesök hos Bildmålarna i Fornåsa ( hade ingen aning om att de fanns så nära). De gör de mest söta stämplar och jag fick vara med vid tillverkningen av ros staketet jag köpte med mig hem. Väldigt intressant att se och jättetrevliga människor.
Jag kom hem med ganska många stämplar,10 för att vara exakt och fler ska det bli. Får nog besöka dem snart igen. Det första jag gjorde när jag kom hem idag var att beställa något som kallas klubbpaket. Detta innebär att man i brevlådan får ett helt ark med specialstämplar som inte går att köpa separat. Pris 300 kr, som hittat! Ska bli jätteintressant å se vad det blir. De är hemliga fram till leveransen. Kul å få ett "hemligt" paket.
Men tills dess har jag dessa stämplar att skapa med...


Dessa tre heter från vänster "Mimo träd", "Mimosa-brygga" och "Tossa paddel"


Dessa tre heter från vänster "Mimosas fågelholk","ros-staket" och "höstträd".


Dessa fyra heter från vänster "Mimosa på bänk", "Mimosa med paraply", texten "Vänner är blommor i livets trädgård" och längst ner "Mimo fiskare".

Tycker du som jag att dessa är söta små måste-ha stämplar eller är nyfiken på vad de mer har, besök deras hemsida som jag lagt i länklistan.
Enjoy!

Inga kommentarer: