tisdag 13 april 2010

Leverans från Bumbelbee...

Äntligen har det kommit! Mitt paket från webbutiken Bumbelbee som jag beställde förra veckan...

Det tog lite tid att få iväg då det väntade på att få in de nya diesen från Tim Holts... Men det var det värt för skylten är ju underbar. Var tvungen att göra en direkt, och testa biet, hunden och fjärilen också... Dessutom fick jag en del papper, rubons och massa knappar som jag beställt... Längtar till helgen då man kan sitta i lugn och ro och testa dem i olika layouts och kort.



Måste nog bli lite bättre dessvärr på att rita till ögon, för kaninerna ser ju nästan förbannade och lite otäcka ut ha ha ha. Är ju inte meningen att man ska skrämma slag på folk...


Jag pillade även till en till tändsticksask när jag ändå var i farten, har ju tänkt att altra lite till den loppis jag ska iväg på den 8 maj i Tranås. Smålands längsta loppis :)
Men nu är det dags att göra mina timmar i chokladfabriken...

Inga kommentarer: