tisdag 20 april 2010

Måndagsscrapp i Scrapbutiken

Äntligen måndag! Det är något jag ALDRIG brukade säga förut. Men nu innebär ju måndag jourfri vecka en helkväll av scrapp i gott sällskap :) Och dagens alster blev ett kort.




Och det gjorde jag i nästan bara blå och vita nyanser. Såg det glittriga bubbliga pappret och tänkte... Svensk sommar så varför inte göra en liten sommarhälsning :)
På kortet har jag en magnoliastämpel och lite fina rosor. Och ett sött band som knyter ihop det och döljer insidan.




Men när man öppnar det ser det ut såhär. Pojken med båten är en stämpel från Bildmakarna. Solen, stövlarna,stenarna med gräs och texten "trevlig sommar" är för mig okända stämplar. Gjorde två tags i fickor på sidorna där man kan lämna små meddelanden. Bottendelen stämplade jag med en bubbelstämpel och embossade med clearpulver. Sen klippte jag ut några bubblor från den bit papper jag hade kvar och klistrade dit.



Var hos en kompis i helgen och fikade. Då hade jag med mig några kort och hux flux fick jag min förta beställning på kort... inte ett utan tre stycken. Jättekul! Ser fram emot att få börja med dem men väntar hem några magnoliastämplar jag roppat in på bland annat tradera och hittat på Scappiz forum....
Förhoppningsvis kommer några trilla ner i brevlådan redan i morgon... Och i morgon så är det även dags för personalklubben på Cloetta att köra in andra scrappingkurs på Scrapbutiken. Ska bli kul å se om några nya stjärnor tänds på scraphimlen :)

Men nu är det dags för mig att sova. Night-i-night, sleep tight!

Inga kommentarer: