fredag 2 april 2010

Karlstadsscrapp & långfredagsscrapp...

Idag fick jag ett bekräftande mejl på min anmälan till scrappträffen och mässan i Karlstad den 2-3 oktober. Jättekul men det är lååååååååååååång kvar tills det är dags. Men det är alltid bra att ha något att se fram emot :) I sommar ska jag åka till Cloettas hus i Spanien på en veckas semester men nu har jag ju något att längta till även när jag kommer hem.

Morgondagens påskmiddag med familjen har vi skjutit på till söndagen då lillebror inte kunde (och jag gärna ville göra något annat ;) )
Så istället kommer jag att befinna mig i några ABF lokaler i tannefors för lite påskscrapp med ett annat gäng glada tjejer, så någon jättelång sovmorgon blir det inte. Väskorna är redan packade och står startklara vid dörren... Så nu ska jag kramas med kudden ett tag så man är lite pigg i morgon! Nattinatt...

Inga kommentarer: