lördag 13 augusti 2011

Utmaningsbidrag


Designat har en skiss till augustis månadstävling som jag gillade och jag använde den när jag gjorde om "min rosa bibel". Nu när man börjar få ihop så mycket stämplar så har jag gjort som en visningspärm för att lätt kunna hitta vilken stämpel jag vill använda då man lätt glömmer vilka man har ;)

Designat have a sketch to August's month contest that I liked and I used it when I made about "my pink bible". Now when I start to get together so many stamps, I have done as a display cover to easily find the stamp I want to use since I sometimes forgets what I have;)

Så här ser skissen ut...

The sketch looks like this...


Skissen vände jag upp och ner. Och så här blev min pärm...

I turned the sketch up side down. And so this became my binder ...


På utsidan har jag använt några av mina favoritstämplar...

On the outside I´ve used some of my favoritstamps...



Väldigt enkelt att göra och snyggt att ha på pysselbordet. Bra att ha även alla sina mallar till kort och alter samlade i.

Very easy to make and nice to have the craft table. Good to have all my templates for cards and salts gathered in.


Och på insidan har jag stämplat upp alla motiven.

And like this I stamped all my images inside.



Kram / Hugs


2 kommentarer:

Unknown sa...

Smart ide, har ingenaning va jag har för stämplar, ligger i en hög.
Jätte fin!!
Kram Elin

Stephi sa...

va snyggt det blev! Lycka till i tävlingen :-)