torsdag 18 augusti 2011

BirthdayCandy

Nu har jag blivit ett år äldre och det vill jag fira tillsammans med er, mina underbara bloggläsare.
Och det gör vi väl med en bloggcandy?
I potten ligger ...
26 mönsterpapper, 2 av varje i storlek 15 gånger 15 cm. 22 av dem är dubbelsidiga
57 blommor plus ett litet paket med platta blommor
8 band och spetsar
5 olika stickersark
2 bildmålarstämplar
1 Phunnyface stämpel
Brads, bling, charms, knappar,vintagebilder

Candyn pågår till den 31 augusti 23,59 sen lottar jag fram en vinnare som har 4 dagar på sig att kontakta mig, annars lottar jag vidare. ;)
Det ända du behöver göra är att lägga in dig i inlinkz här nedan och sprida det vidare ;) 
Alla är välkomna att delta!

Now I have become a year older and I want to celebrate with you, my wonderful blog readers.
And how to do it if not with a blog candy?
The candy contains ...
26 pattern papers, 2 of each of size 15 x 15 cm. 22 of them are double-sided
57 flowers plus a small package with flat flowers
8 ribbons and lace
5 different sticker sheets
2 Bildmålarna stamps
1 Phunnyface stamp
Brads, bling, charms, buttons, vintage photos...
Candyn goes on until 31 August 23.59, after that I raffle a winner who has 4 days to contact me, otherwise I raffle on. ;)
All you have to do is put you in inlinkz below and spread the word...
Everyone is welcome to participate!

Lycka till / Good Luck!




34 kommentarer:

Marita Johansson sa...

GRATTIS

Wow vilken kanonfin candy du har fixat till.
Är gärna med ,
Har lagt bild med länk tillbaka hit i min högra sidebar.
Kramisar

arjette sa...

What a lovely candy!!! Happy birthday to you!! Thanks for the chance to win these lovely goodies!!

gr. arjette.

Carina sa...

GRATTIS än en gång. Länkar från min sidabar.
Ha en bra dag:)
Kramar

Stephi sa...

Happy birthday to you happy birth.... Kram Stephi

Cornelia sa...

GRATTIS!!! Visste faktiskt inte att du fyllde år.. Jo, alltså, ATT du fyller år NÅN gång.. *ha ha ha* Men inte just nu.

Tusen GRATTIS igen!

Och tusen tack för att du är så generös och lottar ut en sånt helt underbart härligt välfyllt paket! Nu hoppas jag på Fru Fortuna!

(Men vete 17 om jag lyckades länka som man skulle...? Får kolla upp det!)

Annelie sa...

Grattis!!
Vilken kanoncandy du bjuder på!
Hittade mycket fint här inne hos dig så jag återkommer gärna :) Har länkat i min sidebar.
Ha en bra dag!

Annelie

Sandra sa...

Grattis på din födelsedag! Ännu ett år av erfarenheter att minnas! :)

Hoppas dagen blir toppen!

Johanna sa...

Grattis! Jättefin candy. Har länkat i sidbaren.

Ha det bra!!

Lindha sa...

Grattis!! Är gärna med på din fina candy!
Länkar från min sidebar!

Kram Lindha

Anonym sa...

Grattis igen, Tack snälla för att du är så generös. Liknar ju Pippi hon gav ju också bort presenter på sin födelsedag istället för att få.

Martina sa...

Grattis, hoppas du hade en fin födelsedag! =)

Karina sa...

Yummy candy! Thank you so much for giving us the chance to win such gorgeous goodies. So I will try my luck too. Happy belated birthday to you!
Hugs, Karina

Spacegirl sa...

Vilken härlig candy!
Jag är gärna med :-)

Pillan sa...

Härlig candy! Jag länkar från min sidebar.
/Pillan

Petra sa...

Hej Kattiz! Självklart vill jag vara med i din superfina candy. Har länkat från sidebaren i min blogg men lyckas inte lägga in mej på linky. Du kanske kan hjälpa mej.
Grattis så här lite i efterskott!
Kram
Petra

Liselott sa...

Hejsan!

Vilken härlig blog candy, är gärna med.
Grattis!!

Ha det gott
Liselott

Papermum`s sa...

Grattis igen tjejen!
Vilken fin bukett du fick!!
He´s a keeper...
Kram Linda

Anonym sa...

Grattis!
Tyvärr har jag ingen blogg... :(
Lycka till ni andra, det fanns verkligen mycket vill-ha-saker i candyn!!

kicki_nr1@yahoo.se

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar!
Har lagt till min i inlinks, och länkat vidare här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/august/kattizscrapp.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Unknown sa...

Just hopped over from Karina and found your yummy candy and gorgeous blog! Congratulations to you and your work, your projects are stunning!!

You can find your Blog Candy in my sidebar! ;)

xoxo
Nina

Cissids sa...

Såg de fina korten du gjort i Inzpira!
Grattis till det också.

Anonym sa...

Fantastic stash of goodies! Very nice giveaway for sure!
I posted your treasures on my sidebar http://kitikas.blogspot.com/
Thank you for the chance to win!

Unknown sa...

Very good candy...
Sandra

snorsk sa...

Grattis i efterskott! :-)

Zora sa...

Grattis!! Vilken härlig candy och stämplarna är ju bara så söta. Har lagt bilden i min sidebar och håller både fingrar och tår:O)

Desirée-ScrapDees sa...

how exciting, i love to take a chance for it and thanks for giving us this chance!

Frida sa...

Grattis! =) Väldigt mkt fina saker i denna candy. Hoppas jag vinner! =) Har länkat i min sidebar.
Hoppas du får en fortsatt trevlig dag!
Kram Frida

MirreP sa...

Grattis! Bara en massa godsaker i den candyn, klart att man vill vara med och tävla.
Har länkat i min sidebar.
Kram Mirre

Mia sa...

Ett STORT grattis!
Vilken superläcker candy du bjuder på! Har länkat från min sidebar.
Din blogg är underbar, mycket ljuvligt att titta på. :)

Kram Mia

Fnusan sa...

Ja´må´ho´leva!!!! I hundra år!!!
Tack för chansen att få fira din dag med denna fina candy.

Kram Maria

Maria Marrakchi sa...

JÄTTE GRATTIZ KATTIZ!
Supernice birthdaycandy! Klart att man ska vara med, det vill jag ju inte missa.
Jag har länkat i min sidebar tillbaka till dig & så har jag även bloggat om din candy i min blogg.
http://mariamskort.bloggplatsen.se/2011/08/29/6136179-grattis-kattiz/
Hoppas på det bästa!
Kram Maria

lapappilon sa...

wow! amazing !
please enter my name


http://lapappilon.blogspot.com/
lapappilon@gmail.com

Hugs
Eva from Serbia

Wanda sa...

Super candy! Bardzo dziękuję za szansę na wygranie tych wspaniałych smakołyków.Gratulacje:)pozdrowienia z Polski:)

Jeanne/Shelle86 sa...

Krydser fingre... Det er vel nok en lækker candy! klem