tisdag 2 augusti 2011

GDT Bildmålarna: Bröllopskort/Weddingcard

Nu är det stora nyheter på gång... Bildmålarna har precis släppt två serier med papper som jag får vara med och leka med och idag har jag gjort färdigt mitt första kort med ett av papprena.
Och jag har använt både fram och baksidan då de är så fina båda två.

Now it's big news time ... Bildmålarna has just released two series of paper that I get to play with and today I have finished my first card with one of the papers.
And I have used both front and back when they are so beautiful both of them.



Visst är de fina? Och på insidan använde jag bara stämpeln till brudparet.

Are not they beautiful? And inside, I used the stamp to the bride and groom (in swedish).


Mer kort och alster med dessa fina papper är på gång, och även de sina nya julstämplarna som släpps kommer att få vara med och leka.

More cards and alters with these fine paper is on the way, and even some of their new Christmas Stamps who is just wonderful! So stay tuned ;)

Kram / Hugs

3 kommentarer:

onkis sa...

Vilket härligt, glatt & romantiskt bröllopskort,härliga färger!!
Jättefint.

Carina sa...

Så snyggt:) Hoppas att sommaren varit bra. Ser att du inte legat på latsidan, många snygga alster.
Kramar

Marita Johansson sa...

Vilket fint kort