tisdag 30 augusti 2011

Septemberutmaning hos CountryScrap

CountryScrap har en utmaning som pågår just nu om en gäst-DT plats i oktober och efter mitt gästinhopp nu aug/september så känner jag att jag gärna vill försöka igen då det är ett väldigt mysigt gäng som man får ingå i. 
Så här ser skissen ut som Stephi har ritat...


Man ska scrappa ett kort eller en Lo med ett minne och jag valde första gången jag såg min brorsdotter 2001. Här kommer min tolkning.


Spetsen var en vit gåva jag fick av en arbetskollega som rensat lite hemma, som jag färgat in med mister.

Motiven är Bildmålarstickers.


Nu är det bara att hoppas på lite tur igen då ;)
Och jag rekommenderar er andra som är sugna på att testa att vara DT att göra ett försök, tror inte ni kommer ångra er om ni har turen på eran sida ;)
Utmaningen hittar ni här!
Kram

3 kommentarer:

onkis sa...

Vilken vacker LO,
håler tummarna för att du får bli deras gäst igen.

Stephi sa...

Vilken mysig Lo du har fått till :-)
Vad kul att du är med och tävlar. Lycka till Stephi

Anonym sa...

Lycka till, Lo är verkligen fin. Gillar hur du trätt upp spetsen på en bit rep.