lördag 20 augusti 2011

Utmaningsbidrag till Svensk Scrapbooking & Scrapfabriken

Jag har faktiskt hunnit med att göra några bidrag till två utmaningar och först ut är en tagg till Svensk Scrapbooking. Jag är inne i en period av klet och kladd så jag har lekt med Distress Stains, Gesso, dabbers, crackle paint och band.

I've actually managed to make some contribution for two challenges and first up is to Swedish scrapbooking. I am in a period of Manure and mess so I've been playing with Distress Stains, Gesso, dabbers, crackle paint and ribbons.


Motivet är Kenny K.

The stamp is a Kenny K.


Blomman har jag gjort själv efter inspiration från Ztinas Pysselvrå

The flower I did after inspiration from Ztinas Pysselvrå



Sen så har Scrapfabriken en liftutmaning som jag fastnade för direkt. Och här kommer mitt bidrag.

Then I found a liftchallenge at Scrapfabriken that I fell for immediately. And here's my contribution.


Även blommorna på dena LO har jag gjort med inspiration av Ztina.

The flowers on this LO I made with inspiration of Ztina.




Nu hoppas jag bara på lite tur ;)

Now I only hope for some luck ;)

Kram / Hugs

2 kommentarer:

pojjo sa...

wow super läckert... :D

Sandra sa...

Jättefräcka! Snyggt kladdat! ;)

Ha det gott!