måndag 8 augusti 2011

DT Phunnyface - Canvastavla med Längtan

I helgen har jag gjort en canvastavla me en bild från sommaren.
Det är min pojkvän med dotter som han har fått av mig.
På tavlan har jag använt motivet Längtan från Phunny Face och det ljuvliga pappret kommer från Pion Design.
Dekorerat har jag gjort ganska sparsamt då pappret i sig är så vackert. Texten är en rub-on.


Motivet är färglaggt med Copics i ganska neutrala färger för att smälta in i helheten.


Kul när man kan göra någon så glad med det man älskar att göra... skapa!
Ha en skön måndag.
Kram

13 kommentarer:

onkis sa...

Jätte vacker!!
Gillar den mycket,va glad din pojkvänn kommer bli.

Carina sa...

SÅ SNYGGT!

Elin sa...

Jätte fint !
Kram Elin

Lotta sa...

Åh vilken fin tavla!!
Kram Sandra

Angelica sa...

Jättefin, gillar färgerna jättemycket. Och vilken fin stämpel, passade in helt perfekt.

Marita Johansson sa...

Wow såååå snyggt

Zora sa...

Vilken härlig tavla, den är så härligt komponerad :O)

Laila sa...

VAd fint du plockar upp färgerna från fotot. Ett så himla snyggt jobb ♥

Oliver sa...

Gud va fin canvas du har gjort!

/Oliver

Carina sa...

WOW...vilken härlig tavla.Var rädd om den!!!
Kram!

Cornelia sa...

Den här hag jag ju sett på annat håll, men den är lika fin här som där!

Men du... jag har liksom inte hängt med i svängarna ALLS, känner jag???? Pojkvän?!?! Har absolut för mej att det stod "singel" i din presentation här intill... tills för hur längesen då?! *S*

GRATTIS till det iallafall! När det nu än "hände"... *ler*

Anonym sa...

Hejsan

Sorry att jag bloggade på din dag. Skulle ju ha gjort det igår kväll men kom hem för sent så jag slängde in det och räknade absolut med att du skulle lägga in ditt också. Hoppas du inte blev för ledsen.

Kramizar Helene

Stephi sa...

ååh va snygg den blev!!! Kul att du blivit med pojkvän.