fredag 19 augusti 2011

DT Scrapbutiken - Pins förvaring

Äntligen har jag fått till en bra förvaring av mina många dekorationsnålar som legat och drällt lite här och var.
Jag diskade ur en Majsburk som jag klädde in i papper och spets. Dekorerade gjorde jag med en blomma, glitterlim och he he... pins ;)
I burken stoppade jag först lite tidningspapper och sedan en disksvamp då nålarna sitter väldigt bra i utan att åka ur.

I've finally got a good storage of my many decorative needles lying here and there.
I washed out of a corn bin, which I dressed up in paper and lace. Decorated with flower, stickles and he he ... pins;)
In the can I put the first bit of newsprint and then a sponge, the needles stays very goodin it without falling out.





Snyggt och dekorativt att ha framme på scrap bordet.

Stylish and decorative to have out on the scrap table.

Kram / Hugs

2 kommentarer:

onkis sa...

Va smart och snyggt.
Den idéen lånar jag nog så småningom.
Ha en toppen bra dag!

Carina sa...

Härlig:) Trevlig Helg!
Kram