onsdag 4 maj 2011

Till minne av din konfirmation...

Här kommer mitt första konfirmationskort någonsin, eller kanske ska säga bokkort ;)
Texten på framsidan skrev jag ut på datorn och motiven är från Skogstokiga. Papper från Bo Bunny och kantstansen jag använt äe Martha Stewards Doily Lace.




På insidan använde jag en Kenny K färglaggd med mina Copics och liten textstämpel från Skogstokiga.
Fjälilen är en stickers.




Den här bokens tutorial hittade jag hos Scrapdraken och den hittar du här.
Så har du inte testat den så gör gärna det. Jätterolig att göra och så fin att ge bort.
Ha en skön onsdag.
Själv ska jag till Scrapbutiken efter jobbet och förbereda lite inför Scrapeventet den 14 maj.
Längtar...

8 kommentarer:

Carina sa...

Snyggt, alla säger att den är rolig. Har påbörjat en egen men inte kommit så långt. Än en gång super snygg.
Kramar

Mim... sa...

Snygg och tuff kortbok.
Ha en bra dag....

Petra Maria sa...

WOW WOW WOW!!! Vad snyggt.
Skogstokiga bamsekramar
från mig

Susy sa...

Ursnyggt!

KRAM SUSY

Sandra sa...

Himla fint kort!!

Ha det gott!!

Petra sa...

Snyggt, coolt och tufft konfirmationskort.

Unknown sa...

Super snyggt,
Hoppas att få min stämpel i morgon på posten.
Trevlig kväll Elin

Marita Johansson sa...

Wow såå fiin den är