torsdag 26 maj 2011

Prickig bakgrund?

Förra veckan hade Make it Colorful en utmaning som jag tyckte var jätteintressant så jag testade att göra ett kort genom att pricka på bakkrunden (även om den utmaningen är slut)
Så här blev kortet, fick ju även testa att använda mina minimagnolior.
Bakgrunden är från Make it Crafty


Jag är ju ingen höjdare på prickiga bakgrunder märkte jag, men söker ni inspiration så hoppa in på Make it Colorfuls challengeblogg och kika, finns massa fina DT kort och utmaningsbidrag  :)
Natti natt.

3 kommentarer:

snojbi sa...

Kanonfint kort
Var det inte pilligt att måla miniMagnolior

Päivi sa...

Härligt kort! Och jag måste ju som ovan gjort fråga: Var det inte pilligt att måla miniMagnolior?

Ha det bäst!

Carina sa...

Äntligen går det att skriva kommentarer för mig. Vet inte i vilken ordning som jag försöker att skriva hos dig. Härligt kort.
Trevlig Helg
Kramar