fredag 27 maj 2011

DT alster Scrapbutiken

Idag bloggar jag min dieförvaring hos scrapbutiken då jag var i behov av ytterligare en (min sjätte) och fick så fina papper i mitt DT paket :)


Utsidan dekorerar jag med utstansat från de dies som ska sitta i, och den är ju inte full ännu så mer köputrymme finns ju ;)


Här kommer hela samlingen :)
6 mappar, totalt 12 övningskörningsskyltar inhandlade, på samma mack. Det tittar lite konstigt på mig när jag kommer in nu förtiden ha ha ha...


I morgon bär det av med Cindirella men jag ska försöka få till ett inlägg på söndag igen :)
Men jag har nu fått min första beställning på program och namnskyltar till ett bröllop så jag vet vad jag ska göra nästa vecka då inbjudningslistan består av 90 gäster... ;)
Snacka om pirrigt :)
Nu återstår bara att önska er en riktigt skön helg och förhoppningsvis... på återseende ;)

4 kommentarer:

Carina sa...

Vad spännande för dig och pirrigt. Men det där fixar du gallant. Fin förvaring.
Trevlig Helg:)
Kram

Sandra sa...

Oj! 90 gäster!! Då har du att göra! Shit vad kul!! :)
Superfräck dies förvaring!

Ha det gott!

Marita Johansson sa...

Wow det blir mycket att få ihop, men det kommer du att fixa.
Gillar din diesförvaring

Stephi sa...

ojoj 90 gäster...låter grymt jobbigt *s*
Hoppas du får en fin fin åktur!