måndag 2 maj 2011

Födelsedagskort med Kenny K

Här kommer ett beställningskort jag fick för ett bra tag sedan men inte vågat visa föränn nu :)
Har använt en diggis från Kenny K och papper från Bo Bunny. Alfabetet har jag färgat in med dabbers guld.


Insidan har jag använt mina relativt nya spellisar som ser ut som en bok, jätte användbara!

Måndag igen och en ny arbetsvecka väntar. Men senare i veckan ska visst solen hitta tillbaka och sprida lite vårkänslor så det ser jag fram emot. Men nu ska jag sova lite först ;)
Nattinatti.

6 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Såå supersnyggt.

Carina sa...

SNYGGT!!!!!
Kramar Carina

Susy sa...

Vilket super tufft kort!
Urcool kille och snygga dekorationer!
KRAM SUSY

Ziro sa...

Jättesnyggt! Jag gillar färgerna!

Unknown sa...

Så tufft och snyggt !!
Kram Elin

Stephi sa...

Fasen va SNYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!! så jäkla cool