söndag 8 maj 2011

Helene utmanar... och Kongahällamässa... och vinst...

Igår kväll, efter 65 mil tur och retur till Kongahällamässan, så var jag för trött för att blogga. Men det tar vi igen idag :)
Var nere och träffade Anita och Fredrik från Phunny Face och vilka underbara människor de är.
Lätta, pratglada och fulla av ideér :)
Jätteroligt att träffa er :)
Och så träffade jag begåvade Oliver men jag missade hans demo, pga extra visit till Marsstrand (dumma gps) och en trött morgon (dumma Kattiz) . Men ryktet säger att jag kanske får se lite av det ändå, så håll koll på bloggen hos Phunnyface ;) Kanske dyker det upp där...

Lite shopping blev det också, ett Tim Holts paper pad, lite studentpapper, en mementodyna, en textstämpel och några Phunny Face stämplar :)

Men på nervägen gjorde jag även ett litet "depåstopp" i Borås och Magnolia ( när jag ändå var där) och köpte lite papper och Swirldien :D.
Den har jag velat ha ända sen Stephi skickade paketet med utstansade och det låg några sånna i... Och nu har en sån flyttat hit :)


I Scrapbutikens blogg utmanar Helene oss till att börja med våra julkort och det var precis en utmaning som jag behövde så här kommer årets första julkort med temat "Svart och vitt"


Motivet är en Kenny K, staketet en magnolia die och granarna Marianne Design. Stjärnorna är Martha Stewards och stämpeln tror jag är en prickiform???! men är inte säker.


Inte vansinnigt lätt att hålla det till svart och vitt men de gick :)
På granarna har jag haft Polar snow och glitterlim.

På insidan pryder Marianne design, MS och Spellbinders.


God jul på er ;)
he he he...

Och vet ni vad?! Jag hade turen att vinna Kenny K utmaningen förra vecka :)
Gissa om jag blev glad i morse när jag läste det :)
5 nya motiv har jag valt och så kommer det ett bandpaket också :) WoooHooo!
Bara hoppa in på bloggen och kika, och missa inte denna veckas utmaning... nämligen retro.

Kram Kram
från en glad Kattiz :D

8 kommentarer:

Susy sa...

Hej Kattiz!
Kul att ses på mässan!
Visst var det kul!
Men nu blir jag så avis............
Var du till Borås och Magnolia butiken.
Dit ville jag också!
Oliver tjatade, men vi gick på Liseberg istället!

Urhäftigt kort du har gjort!
Såg även din LOVE dekoration i montern hos Phunnyface, urläcker!!!!

KRAM SUSY

Marita Johansson sa...

Kortet är ju bara sååå läckert.
Grattis till vinsten

Carina sa...

Håller med förgående skrivar, såå läckert:)Grattis till vinsten.
/Carina

Unknown sa...

Snyggt kort!
Grattis till vinsten
Kram Elin

Sandra sa...

Helfräckt kort!
Grattis till vinsten hos Kenny K!! :)

Ha en härlig dag!

Anonym sa...

Grattis till vinsten

Och måste säga att jag tycker kortet blev så läckert. Jag som inte ens gilla Kenny K så mycket blev ju lite sugen....

Jasmine - säljer handgjorda kort sa...

Riktigt snyggt kort! Jag gillar verkligen designen. Duktig du är. :)
Kram

Stephi sa...

ojojoj vilket julkort, fan va du e proffsig på att färglägga!!