söndag 22 maj 2011

CC hos Scrapdraken

Scrapdraken har en CC som pågår just nu och jag hittade en så rolig skiss i en av utamningarna och satte igång direkt. Kände att jag behövde extra inspiration till ett beställningskort ( har blivit måååånga sånna nu men jobbar på så jag får vara lite sommarledig sen )
Beställningen var på ett kort med djur... kalvar, katter,kossor m.m. men någon kossa hittar jag inte men kalv och katt hade jag sen lade jag till lite fåglar, lamm och häst.
Hoppas hon gillar det ändå :)


Motivet har jag maskat ihop och sedan stansat ut med en spellbinders.


På insidan kommer kalven :)


Nu hoppas jag på lite tur i utmaningen hos Scrapdraken då det är väldigt fina bidrag som inkommit hitintills...

Natti natti

3 kommentarer:

Carina sa...

Så sött kort, beställaren MÅSTE bli nöjd, kortet är så fint:)

Marita Johansson sa...

Såååå snyggt.
Du målar så himlans fint.

Unknown sa...

Helt underbart fint!!
det här gillade jag väldigt mycket,
beställaren kommer att bli super nöjd.
Kram Elin