fredag 20 maj 2011

DT alster för scrapbutiken & Julkortsutmaning

Idag visar jag bilder på mitt resealbum jag altrar. Är inte färdig med insidan så jag börjar med utsidan :)
Det var jätteroligt så det kommer bli fler av denna typ av album.


Sen har ju Helen kommit med en ny julkortutmaning och denna gång var det pepparkakor som gällde. Här kommer mitt bidrag och kan nu kryssa av ytterligare ett i mängden av julkort som ska skapas innan december :)
Häng gärna med, Helen håller en poänställning ;)


Stämplarna är från Magnolia, Ticklet Pink Stamps och två textstämplar.
That´s all fooks.

3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Fin utsida på albumet spännande och se resten sen.
Julkortet var ju helmysigt.
Mitt är straxt färdigt

Carina sa...

Jättefina, vet inte riktigt hur jag ska få tummen ur att göra ett julkort...försöker men.....Här är diesen som jag gör blommorna köpta på http://scrappweb.se/
61-4 stjärnblomman som jag använder som rosblad
61-29 rosorna det är Marianne design båda
Jag är helt såld, jätte kul.
Trevlig Helg
Kramar

Sandra sa...

Vilken fin albumframsida :)
Spännande att få se resten! :)

Supersöta kort!

Ha en härlig helg!