onsdag 23 juni 2010

Midsommarcrop - bidrag 10-11

Här kommer två Lo:s som jag gjort. Riktigt roliga att göra...


Den här första skulle vara inspirerad av ordet sommarlov och då letade jag fram en bild från somrarna när jag var liten, använde ljusa, somriga färger och blommor för det hör ju , enligt mig, till sommaren! Pappret jag använt till denna lo har jag fått via creative club, likaså ett av scrapbitarna.


Den här andra Lo:n skulle vara inspirerad av bilden på denna härliga bil. Och det fanns ju massor att inspireras av... :) Efter lite pill fick jag till den här Lo:n.



Jag har tagit upp färgerna från bilden, likaså blommorna. Har även fått med hippi/fredssymbolierna också. Synd bara att färgerna inte kommer fram riktigt rätt när man tar kort. Nu tror jag att jag bara har tre tävlingar kvar att skapa till, får nog hålla på mig lite så jag har något kvar till helgen.

Inga kommentarer: