onsdag 23 juni 2010

Min bloggcandy! Flower Power!

Idag fick jag äntligen min efterlängtade leverans av blommor som jag beställt så det vill jag fira med en liten bloggcandy. :)
Och vad är bättre att få, såhär i midsommartider, än just blommor?
Så det du ser på bilden kan du vinna, 50 blommor i olika arter och färger...



Det du behöver göra är följande:

1. Skriv en kommentar på detta inlägg så får du en lott.
2. Lägga upp dig som följare av min blogg så får du en till lott.
3. Lägga upp en bild på bloggcandyn på din blogg och länka hit, så får du ytterligare en lott.

Bloggcandyn pågår till den sista juni,midnatt och lottdragningen den 1 juli.

Nu önskar jag er alla lycka till!

//Kattiz

8 kommentarer:

Petra sa...

I love flowers! Jag vill jättegärna vara med i din bloggcandy.
Jag har länkat i sidebaren på min blogg och är numera följare av din trevliga blogg.

Malin sa...

Blommor, blommor, underbara blommor. Jag har länkat till dig i min sidebar och deltar gärna. Jag har även lagt upp mig som följare och ser fram emot att se vad du hittar på i framtiden.

Isadory sa...

Hejsan heeej!
Jätte fin sida och Blogg Candy.
Har länkat på min blogg i sidebaren och är även anhängare av din fina blogg nu.
http://izadory.blogspot.com/

Hoppas att lyckans sjärna må lysa på just mig.

Kram på dig Izadroy

Lousan sa...

Ååh så härliga blommor.
Jag har länkat i min sidebar i min blogg och har såklart blivit en följare av din blogg.
Så nu hoppas jag på tur.
Ha en trevlig midsommar!
Kram Lousan

Pillerillan sa...

Blommor kan ju aldrig få nog av - midsommar eller ej! Nu är jag följare av din blogg!Håller tummarna för vinst! Pyssliga hälsningar från mig! http://pillerillanspyssligheter.blogspot.com

Anonym sa...

Vilken trevlig sida och vilken underbar candy, såklart vill jag vara med, har länkat från min sida. Ha en trevlig midsommar.
http://scrapbookingbic.wordpress.com

Scrapica sa...

Hej
Självklart vill jag vara med. Följer din blog och har lagt upp en länk på min sida
http://scrapica.blogspot.com/

Nelle sa...

3 lotter till mig då! Denna underbara bukett vill man ju verkligen inte missa ;)

Synd din bok inte blev godkänd i midsommarcroppen - den var verkligen LÄCKER!

Kram Hobbydraken