tisdag 29 maj 2012

Vilken skata!!

Här kommer en layout jag gjorde till Scrappiz CC i påskas med foton från Mexicoresan förra året.
Det var fågeltema och jag tycker dessa skator är såååå läckra. Svarta med blå vingar!
För att förstärka layouten så färglade jag några Magnoliafåglar i samma färger och dekorerade med.
Den stora blomman satte jag ihop själv och tickersena är infärgade med Inca Gold.

Here is a layout I made for scrappiz CC at Easter with photos from the Mexico trip last year.
There was a
 bird theme and I think these birdies are soooo delicious. Black with blue wings!
To helpenhanse thecolors in the layout, I put some Magnolia Birds of the same colors and decorated with.
The large flower I put it together yourself and ticker tendon are stained with Inca Gold.





Och nog för att det blir mindre pysslat nu när värmen har hittat hit så håller jag ändå på med ett projekt som tar lite tid och som jag inte kan vissa ännu ;)
Men hav tålamod så dyker det upp så småningom :)

And now when the heat found us here in Sweden, I dosn´t spend as mutch time in my scraproom but I  also working on a project that takes little time and I can not show it yet ;)
But be patience, it will pop up eventually :)

Kram / Hugs


Inga kommentarer: