lördag 5 maj 2012

DT Scrapbutiken - Sista som... / last one as...

Nu var det dags för mitt sista inlägg som fast DT för Scrapbutiken, och det känns som ett bra bestul men ändock lite vemodigt! Det var mitt första uppdrag jag fick och där har jag varit längst men tiden räcker inte till och nu har jag förstått att man måste välja och inte göra sitt yttersta för att hinna med allt...
Besök gärna Scrapbutiken blogg.

Now it was time for my last post that the DT Scrapbutiken, and it feels like a goodbestul but still a little sad! It was my first job I got and where I have been at the timebut not enough and now I understand that you have to choose and do their utmost to keep up with everything ...
Please visit Scrapbutiken blog.

Papper från Reprint. Happy Birthday är en die från Marianne Design.

Paper from the Reprint. Happy Birthday is a die from Marianne Design.


Inne i kortet har jag dekorerat med en fjäril och en fin skrivyta med en text stämplad på.
Alla tre kommer från Marianne Design. 
Fjäril CR1215, Oval CR1204  och text från stämpelkitet SF1113.

Inside the card I decorated with a butterfly and a nice writing surface with a textstamped on.
All three are from Marianne Design.
Butterfly CR1215, CR1204 Oval and text from stamp kit SF1113



Kram / Hugs



2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Ett fantastiskt snyggt kort
Ja man kan ju inte hinna med allt.

Trevlig helg

Lotta sa...

Hej Kattiz! Härligt kort! Underbar spets! Nej, man kan ju inte hinna med allt, precis som du skriver. Det svåra är ju att prioritera, speciellt när det är så roliga saker som designteam uppdrag... Må så gott! kram Lotta