söndag 25 september 2011

Kenny K Challenge #62 New release!

Dags för NY RELEASE av julmotiv! För att se alla motiven besök shoppen här eller Kenny K:s blog här

Time for a NEW RELEASE with Christmasdigi! To see all the images please visit the shop here or Kenny K:s blog here.

Och även denna vecka kan du vinna 5 valfria digisar sponsrade av
This week you can win 5 digi of your chooise sponsored of


Men även denna gång finns det en till generös sponsor och det är

Even this time is another genorus sponsor and that is...



Den här veckan har jag visst tagit i lite grann men jag kunde inte hjälpa det, älskar de nya digisarna ;)
This week I´ve gone a little overbord but I can´t help it but I love the new images in this release ;)


Snögubben var ju bara för söt och honom har jag täckt med Polar white. Texten kommer från Reprint och den stora snöstjärnan från Marianne Design och heter LR0185.

The snowman was just sooo cute and I have coverd him with Polar white. The sentiments comes from Reprint and the big snowstar from Marianne Design, LR0185.


Insidan har jag dekorerat med text från Kort och Gott och tagen från Marianne Design LR0188. Det här kortet har jag också gjort till Helens julkortsutmaning genom en bingorad.

  Inside I have decorated with a text from Kort och Gott and the tag is from Marianne Design LR 0188. With this card I join Helenes christmascard challenge Bingo.


Kort två. Så använde jag samma snöstjärna som ovan och gjorde den efter skissen i Helenes julkortsutmaning. Denna tjej är så cool!

Card two. I have used the same snowstar as above and created the card after Helenes christmascard challenge the sketch. This girl is just soooo cool!


Insidan på kort två dekorerade jag enkelt med ytterligare två dies från Marianne Design.

On the inside I decorated with two more Marianne Design Dies

Mitt tredje alster är en flasktag med den sexiga, lilla arbetande nissan.

My third alster is a bottletag with the sexy little helper.



För att se fler inspirernde alster med alla de nya stämplarna så besök Kenny K Krafty Girlz Challenge Blog och var med i utmaningen du också.

To see more inspirational cards please jump to Kenny K  Krafty Girls Challenge Blog and join us in this challenge.

Kram / Hugs

3 kommentarer:

Stephi sa...

Vilka himla fina kort du gjort, alla helt super grymma!
Snöfärg som jag skrev om..jag menar sån snö som man kan kladda på...

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) sa...

WOW Kat!!!!!!!!!
All of your work with the new images is awesome!!!!
WTG

Pysselfröken sa...

Vilka snygga kort! Är särskilt förtjust i flaskkortet. Måste nog också börja med julkort snart. Kram