fredag 30 september 2011

DT Scrapbutiken - Gå bort set

Hej på er, i tisdags var jag inne hos Scrapbutiken på träff och kollade in alla nyheter som dräller in och satte fingrarna i några av de nya fantastiska papprena. Jag har gjort ett set med en ask och en påse med nya produkter från Reprint.

Hi all, last Tuesday, I visit Scrapbutiken and checked out all the news that keeps falling in and put my fingers on some of the great new papers. I have made a set with a box and a bag of new products from Reprint.







Och visst är Reprints tomte fin, å det finns flera jättefina motiv.

And it is Reprints elf fine, of there are several really nice designs.



Många kramar

6 kommentarer:

arjette sa...

Woowww this looks awesome!!!

gr. arjette.

Anna sa...

Vilka fina grejer :) Har också köpt dessa papper, men försöker hålla mig till en scrapmara vi har i slutet av oktober, där temat är jul, får se om jag lyckas, eller om jag får köpa nytt :D
Trevlig helg
Anna

Desirée-ScrapDees sa...

wowie this is lovely!

Unknown sa...

Så super fint,
det gillade jag.
Trevlig helg
Kram Elin

Marita Johansson sa...

Wow hur fina som helst
Trevlig helg

Carina sa...

En sån påse vill jag också ha!!!Och tomten är ju så fin och dessutom kanonbra målad!
Tack,för titten och hälsningen hos mig!
Kram!