söndag 11 september 2011

Designats CC - Kombinationen

Japp, hann med alla utmaningar till Designats CC - trodde jag aldrig!
Det här sista projektet började med att jag ville testa någonting nytt och blev vad det blev ;)
Såg något helt annat i skallen ha ha ha... Men får duga för ett första försök iallafall...
Och inte är det lätt att fotografera metall ;)

Yep, did all the challenges to Designats CC - I never thought!
This last project started when I wanted to try something new and became what it is ;)
Saw something else in my head ha ha ha ... But good enough for a first try anyway ...
And it´s not easy to take a picture of metal...

Något sytt och spets skulle vara med på alstret så jag sydde i spetsen och lät nålen sitta kvar...

Something stitched and lace would be on that object, so I sewed the lace and let the needle stay on ...


Det skulle vara olika fonter i rubriken och med pearlmaker och något mistat så jag mistade blommor och pappret, jag stansade ut bokstäverna i alfabete Vintage Market från TH och ordet love är i thickers. Sedan duttade jag med min pearlmaker på dessa.

It hade to be different fonts in the title and with pearl maker and something misted, so I mist the flowers and paper, I punched out the letters of the alphabet Vintage Market from TH and the word love is in thickers. Then dab with my pearl maker on these.


Och för att förstärka andemeningen till texten så stansade jag ut fågelburen och fjärilarna från Marianne Design och använde den nya steampunktjejen med nycklar från Kenny K.

And to reinforce the spirit of the text I punched out the bird cage bird and butterflies from Marianne Design and used the new steam-punk girl with the keys from Kenny K.


Men jag kommer nog testa metalltejp igen för det var ju sååå roligt att leka med :)

But I will probably test the metal tape again it was sooo fun to play with:)

Kram / Hugs


6 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Wow detta är ju supersnyggt

Unknown sa...

Super läckert.
Kram Elin

Zora sa...

Härliga färger och kombinationer :O)

Marie sa...

Det var så läckra effekter på ditt alster. Var köper du metalltejpen?
Ursnyggt!

Anonym sa...

It`s wonderful! What a pretty design!

Stephi sa...

skitsnyggt, himla läckert med alla mörka färger