fredag 6 april 2012

Scraplagrets CC # 8 - Inspireras av loggans färger

Ok, här kommer dagens, eller kanske ska säga nattens sista bidrag till Scraplagrets CC - att inspireras av deras loggas färger. Jag har gjort ytterligare en layout. Och har till och med använt ett papper jag aldrig trodde jag skulle våga skära i för jag tycker det är såååå fint.
Man skulle även ha något utskuret med och jag har klippt ut både vimplar och moln från det mönsterpapper jag använt men även fjärilarna kommer från ett mönsterpapper...
Husen är underbara dies från Marianne Design - LR0207 och lyktstolpen också från Marianne Design och heter LR0191

Ok, hers todays, or perhaps to say the night's last contribution to Scraplagrets CC -to be inspired by their colors in their logo. I made another layout. And have even used a paper I never thought I would dare to cut because I think it's soooo nice.
It might also have something cut out from another pattern paper on and I have cut both pennants and clouds from the patterned paper I used but also the butterflies come from a pattern paper...
The houses are gorgeous dies from Marianne Design - LR0207 and lampposts also from Marianne Design and called LR0191





Kram / Hugs


3 kommentarer:

Emmy sa...

Underbar layout!! Jättefina färger och upplägg!
Jag har oxå ett par såna där "för fina" papper, kul att du vågade använda det! Det var verkligen superfint!!

Stephi sa...

I love It!!!!

La Vikinga sa...

Oj vad du har varit aktiv under helgen! Gillar din LO med de jättegulliga husen från marianne och den fina kompositionen med lykta och blommor i högra hörnet!

La Vikinga / Charlotta