söndag 1 april 2012

BlogCandyWinner and I´m back!

Hej mina vänner, jag är tillbaka efter en periods sjukdom igen, denna gång... lunginflammation. :( 
Men nu börjar jag återhämta mig från den och kan till och med prata igen, dock ganska rossligt. Och med detta hoppas jag att jag klarat av årets alla sjukperioder för nu orkar jag inte bli sjuk igen... det är ju riktigt jobbigt!
Och det var inget roligt att behöva missa träffen i Stockholm där K-designs nya kollektion släpptes förra helgen. Mycket har blivit lidande men nu tar vi nya tag igen...!

Hello my friends, I'm back after a period of illness again, this time ... pneumonia. : (
But now I'm beginning to recover from it and may even talk again, however, quitet horoughly rattled. And with this, I hope I have managed this year's all sickness periods for now I do not wanna get sick again ... it's really hard!
And it was no fun having to miss the event in Stockholm, where K-designs new collection was released last weekend. Much has been suffering, but now we are gonna get a fresch start again ...!

Igår gick min bloggcandy ut och det är så roligt att se så att så många deltog i den, stort tack till er alla! Och under denna resa så har jag nästan nått ytterligare ett mål, jag har nu 199 följare, helt otroligt! Stort tack till er alla!

Yesterday my blog candy ended and it's so fun to see that so many took part in it, thank you all! And during this trip, I've almost reached another goal, I now have199 followers, which is incredible! Thank you all!

 Mr Inlinks drog en vinnare i natt också och den lyckliga vinnaren är...

Mr Inlinks did draw a winner last night too, and the lucky one is....

*
*
*

*
*

*
*
*
*

*
*
*
*
*


Astrid M!

Stort grattis till dig och om du mailar din adress till mig så är paketet på väg!

A big Congratulations to you and if you mail your address to me the package is on its way!

kattiz78@hotmail.com

*
*
*

K-Designs då? 
Jo, även här har jag hamnat efter med framför allt webbutiken men nu har jag bara en sak till som måste åtgärdas och den hoppas jag kunna fixa under morgondagen och då även öppna
K-designs Store 
för både privatkunder och återförsäljare.
Men redan nu har jag tre återförsäljare där ni kan hitta papperna.
Spana gärna in dem på K-designs blogg!

K-Design's then?
Well, again I have fallen behind with primarily the online store but now I have just one more thing that must be changed and I hope to fix this the next day and then also open
K-designs Store
for both private customers and retailers.
But now I have three retailers where you can find the papers.
Please jump on over to the K-designs blog!


Kram / Hugs




7 kommentarer:

Stephi sa...

Grattis till vinnaren, och kul att du är på benen igen

Marita Johansson sa...

Kul att höra att du är på bättringsvägen.
Stort GRATTIS till vinnaren
Kramis

Astrid sa...

MEG?????????
Yihaaaaa:-)))))

Smiler fra øre til øre her nå for jeg har aldri vunnet en candy før!!!!
Måtte sjekke to ganger før jeg var sikker;-))

Tusen takk Kattiz!!!
Gleder meg til å få den lekre candyen hjem:-))

Leit å se at du har vært syk, så masse god bedring til deg!!

Klemmer, Astrid:-)

Nina sa...

Gratulerer så mye til vinneren. God påske
:-) Nina

Sivic sa...

Gratulerer til vinneren!
God bedring til deg og god påske!!

Outi sa...

Oj, lunginflammation låter inte så roligt. Välkommen tillbaka och hoppas du håller dig frisk nu:)
Kramar Outi

La Vikinga sa...

Grattis till vinnaren!

Kattiz krya på dig!

Snälla kan du inte ta bort orderifieringen...

Charlotta / La Vikinga