tisdag 17 april 2012

My Mind´s Eye challenge

Fick tips från en scrappande vän med massor av roliga utmaningar och denna föll mig i smaken idag. 
My mind´s eye har en utmaning där man skulle ha med någon hexagone och jag hade ett paperpad från deras collection Be amazing med just hexagoner... Vilken tur! :)
Så jag tog ett papper som heter Happy Go Lucky som grund och sedan byggde jag lager på lager med papper från mitt paperpad. Blomman och den stora fjärilen är dies från Marianne design som jag stansade ut i  My mind´s eye-papper och min titel kommer från ett stickersark.

Got advice from a "scrappy" friend with lots of fun challenges and this appeared to my fancy today.
My mind's eye is a challenge where you would have with someone Hexagone and I had a paperpad from their collection Be Amazing with just hexagons ... My lucky day! :)
So I took a paper called Happy Go Lucky as a base and then I built layer upon layer of paper from the paperpad. The flower and the large butterfly, are dies from Marianne design that I cut out in My Mind's Eye paper and my title comes from a sticker sheet.




Wish me luck!

Kram / Hugs


4 kommentarer:

cissi sa...

Jätte läckert!

Stephi sa...

ja så snyggt! Lycka till!

Marita Johansson sa...

Väääldigt snyggt
Lycka till
Kramis

Zora sa...

Härlig Lo, gillar hur du använt papperen :O)