fredag 4 november 2011

Utmaning October Stamps och vinst från SS CC

Tjohoooo! Nu har första vinsten från Svensk Scrapbookings CC  (berättade jag att jag vann tre av dem, överlycklig!) ramlat ner i lådan och den kom från October stamps som gör helt ljuvliga stämplar. Och nu ville jag ju prova dem direkt så jag hakar på deras utmaning som är ett färgtema  och "I all enkelhet"
Här kommer min Layout.

Tjohoooo! Now the first prize from the Swedish scrapbooking CC fallen down in the postbox (did I tell you I won three challenges) and it was from October stamps that have quite lovely stamps. And now I wanted to try them right away so I have hooks on their challenge that is a color scheme and "In all simplicity"
Here is my layout.


Men jag fick ju även fler stämplar så dem testade jag på två enkla kort.

But I got even more stamps so I tested them on two simple cards.


Hm, tror ni ser färgtemat? Lila, grönt och blått....
Och jag har redan spanat in ett par till av deras underbara stämplar ;)

Hm, do you see the color theme? Purple, green and blue ....
And I've already had my eye on a couple more of their wonderful stamps ;)

Kram / Hugs



1 kommentar:

Fröken Paraïso sa...

Hej Kattiz,

Snygg LO och fantastisk smakfulla kort. Dessutom roligt att du vill vara med i utmaningen.

Lycka till nu!