torsdag 10 november 2011

Färgstänk

Nästa utmaning jag hoppade på hos Magdas har rubriken Färgstänk. Passar mig perfekt :)
Här kommer min blåa layout.

The next challenge I jumped into at Magda, entitled Splash. Perfect for me:)
Here is my new blue layout.
 


Blommorna har jag gjort med en, för november ny dies från Marianne Design som heter Lr0196 Creatable Flower Xl.
Tyvärr verkar den inte finnas hos någon av butikerna i Sverige än men är säkert påväg.
Jag gjorde båda blommorna med samma die men på två olika sätt, den ena klipp och klistra och den andra genom att blöta och knöla ;)

The flowers have I done with one, for the November new diesels from Marianne Design named Lr0196 Creatables Flower Xl.
Unfortunately, it does not exist in any of the stores in Sweden yet but is certainly påväg.
I made two flowers with the same die, but in two different ways, one of the paste and the other by wetting and tubers ;)


 


Kram / Hugs

1 kommentar:

Rozzan sa...

jättefin som vanligt:-)