onsdag 14 mars 2012

Utmaning hos Bo Bunny - Favorit


Hos Bo Bunny pågår en kortutmaning där man ska använda papper från sin sida och ha med någon form av banner. Jag använde den till att skriva namnet på mottagaren.
Kul å testa på och vara med på en utmaning hos dem då det blir min första...
Och idag har jag inte använt något färglagt motiv på mitt kort.

In Bo Bunnys blog there´s a challenge going on which you will use paper from your favorti collektion and have some kind of banner. I used it to write the name of the recipient.
Nice to try out and be part of a challenge at Bo Bunny as it will be my first ...
And today I have not used any colored the designs on my card. 



Kram / Hugs




1 kommentar:

Kreativa Kakan sa...

Visst känns det konstigt att inte ha något målat på när man är lite tokig i färgläggning (jag själv alltså), men det behövs ju faktiskt inte när det finns andra läckra detaljer och egna snygga blommor:-)