fredag 10 juni 2011

Gästar hos Bildmålarna / Guest DT at Bildmålarna

Jag har fått tillfälle och äran att gästa lite hos Bildmålarna vilket jag tycker är jätteroligt då jag redan har många av deras söta stämplar :) Och som mitt första inlägg där så har jag gjort ett kort med nya Mimosa med kameran och katt med bänk.
Fler bilder finns på Bildmålarnas blogg ;)

I have had the opportunity and honor to be a guest DT at Bildmålarna which I think is great because I already have many of their cute stamps:) And as my first post I made ​​a card with the new Mimosa with the camera and the cat with the bench.

More photos in Bildmålarnas blog;)

Och givetvis vill jag fira detta med en utlottning till ;) Men denna gång får ni " jobba" lite och vinsten är en hemlig bildmålarstämpel.
Allt du behöver göra är att lämna en kommentar här och en på mitt första inlägg i Bildmålarbloggen innan den klockan 23,00 tisdagen den 14 juni.

And of course I want to celebrate this with a prize draw to;)
But this time, you have to "work" a little and gain a secret Bildmålarna stamp.
All you have to do is leave a comment here and one of my first post in the Bildmålarnas blog before 23.00 on Tuesday 14 June.


Kram / Hugs

6 kommentarer:

Marita Johansson sa...

GRATTIS vad kul.

Underbart kort .
Gillar dina färgläggningar de blir så himlans bra.

Trevlig helg

Carina sa...

Grattis tilll uppdraget har varit och skrivit en kommentar på deras sida.

Cornelia sa...

Grattis!
De har så söta stämplar och trots att jag inte kanske tycker att de är "typiskt Kattiz", så gör du dem verkligen full rättvisa! Gulligt kort!

Stephi sa...

å va kul för dig! Fasen vilket flyt du har nu, jag är så glad för din skull för du gör så himla mycket fint och du och dina pennor är verkligen nära vänner *flinar*

Johanna sa...

Grattis! Vill gärna vara med i din utlottning. Måste även säga att kortet är helt underbar.

Ha det bra!

Cattiegirl sa...

ÄLSKAR kortet med dess upplägg, färger och form! Verkligen superfint! Hoppas jag kan ge mig på en liftning! :-))))
Å vilken tur att jag hittade det här inlägget nu å inte en halvtimme senare! ;-))))
Kramar
Cattie