lördag 4 juni 2011

DT alster för scrapbutiken - LO med Kenny K

Idag bjuder jag på en Lo jag gjort med stämpelmotiv. Pappret i botten är jättevackert med sydda detaljer på som jag mistat mer rosa på. Sen gjorde jag eget mönstrat papper av Distress Stain och en fågenmall.

En ram som jag färgade in rikligt med akrylfärg och massa rosa roser.


Vackert papper från Pion Design med texten Glöm mig ej och det kan jag lova att jag inte gör, Simba var min första egna lilla kisse.


Kenny K:s ängel passade bra på layouten och det blir så fint med stämpelmotiv på dem tycker jag även om jag är lite dålig på att använda dem.


Och istället för att skriva journeling så tyckte jag denna textstämpel sa allt.


Nu är det sovardags även för mig för i morgon ska jag hinna med lite sol och bröllopskort.
Natti natt.

3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Såå kanonsnyggt.
Klart du inte glömmer första kissen.
Gullig var han

Sandra sa...

Jättehärlig!
Supersöt misse:)

Ha de gott i helgen!

Carina sa...

Härlig LO. jättesnyggt.
Kramar