måndag 14 februari 2011

Skytten i kärlekens tecken? & vinst från SS

Idag fick jag mycket roligt med posten :)
Först fick jag denna söta stämpel från Phunnyface som jag bara var tvungen ;) att sätta färgpennan i direkt.
Men nu ska jag ju till jobbet strax så det fick bli ett mindre, enklare kort som jag gjorde med mina spellbinders. Tycker Skytten passar jättebra även till alla hjärtans dag :)




Sen fick jag en annan efterlängtad sak med posten också, nämligen min vinst från Svensk Scrapbooking för att Micke drog mitt lilla kort. Och titta så många härliga papper jag fick från Maja Designs nya kollektion "Ska vi ta en fika?" och flera fina stickersark från Minnen Alive? Heter de så? Dessa ska jag sätta fingrarna i så fort jag hinner :)


Men nu... time to work!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt kort, Jätte mysig stämpel passar pefekt idag.
Ha en bra alla hjärtansdag / Elin

Stephi sa...

oj vilken härlig vinst!! Det var string trosor-kort va?
Jätteläcker skytt