onsdag 9 februari 2011

Skogstokigt värre...

Idag visades ytterligare ett av mina kort hos Skogstokiga. Och döskallen har blivit en riktig favorit, så den får ni se mer av, jag lovar :)




Och så kommer insidan.


De var allt jag hade att visa idag.

Har inte scrappat på två dagar, har haft så mycket att styra med inför våran resa som skulle ha gått till Egypten. Men som ni säkert läst är alla resor dit inställda. :(
Så igår bokade jag en ny resa och idag är den betald och klar :) Så istället för att åka och se pyramiderna i Egypten så åker jag och ser mayapyramiderna i MEXICO!
Ska bli såååå kul. Den 17 mars och 15 dagar framåt så kommer det bli lite tyst här ;)
Längtar....

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Jag längtar INTE efter att det ska bli tyst här. Du har alltid så mycket fint att visa och det här kortet är inget undantag. Fräckt!!!

Men, jag önskar dej givetvis en helt underbar resa!

Nenne sa...

TACK för din kommentar i min blogg och WOW till ditt kort, läckert värre! Jag blir så inspirerad att jobba lite mer på insidan av mina kort!

spännande med Mexico! Wow! inget ont som har något gott med sig, eller hur?! :)

Kram!