tisdag 18 januari 2011

Vinnaren i min julkortsåtervinningsutmaning!

Jag har tittat och förundrats över alla era fina inlämnade bidrag till min utmaning och till slut fick jag ta hjälp av en utomstående för att utse en vinnare med lottning. :)
Så roligt att se så många olika sätt att spara och återvinna gamla julkort och hur fina bidragen är men en vinnare måste lottas fram och det vinnande bidraget ser ut så här...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Spännande eller hur?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Ett stort grattis till Birgit som vann alla härliga scrapprodukter i mitt paket!
Om du hör av dig med din adress till min mail  Kattiz78@hotmail.com så ska jag skicka det stora paketet som även innehåller lite hemligt då det inkom fler bidrag på slutet som jag inte visade tilläggenprodukterna till ;)
Alltid lite kul med överraskningar :)

Imorgon presenterar jag vinnaren av min lilla kommentarsgoddy så kom gärna tillbaka då ;)

3 kommentarer:

Från Lills syn sa...

Jätte grattis :)

http://lilldogg.blogg.se

/Lillan

Birgit sa...

Ja men ni anar inte vad roligt det här var!!! Jag har tjoat omkring en hel minut nu, har lugnat mig lite så jag kan skriva en kommentar.... Tack, Tack, Tack så mycket! Vad mycket roligt jag ska ha med detta paketet, nu är det Jul igen:)

Petra sa...

Grattis!