onsdag 15 december 2010

Julkortsutmaning hos Svensk Scrapbooking

Två julkort till SS julkortsutmaning. Strämplarna på detta är en vinst från reprint :)


Swirlsen och dien på kortet är från Marianne design.


Nästa kort har jag gjort på beställning från en arbetskollega, tyvärr kommer det inte riktigt till sin rätt på fotot. Hon vill gärna ha en bulldog hund med och det är ju klart hon ska få det :) Jag har hållit mig till vitt. turkosblått, lite svart och sen silver.


Julkulan är en skogstokiga digitalstämpel, de mindre är peel-of.


Dieouten är en Nellie Snellie, kvistarna McGills.


Julhälsningsskulten är från prickiform.


Nu är det inte långt kvar till jul, 9 dagar för att vara exakt. Så nu är det inte många dagar kvar att göra julkort till årets jul och det börjar nog bli dags att tänka på mina egna julkort jag ska skicka ;) Två klara, 4 kvar ha ha ha... Man gör till alla andra och glömmer bort sig själv... Men nu är det ME-time :)

Inga kommentarer: