måndag 3 december 2012

Special Delivery

Hej på er, det var ett tag sedan. Jag har varit fullt sysselsatt med att renovera och flytta in i mitt nya scrapp-kursrum och nu är det bara ett par lampor och uttag som ska upp, den är det klart :D
Och då ska jag ge er en "grande tour" så ni som vill kan kika in och se hur jag har det.
Själv känner jag mig nöjd med resultatet ;)

Men idag har jag faktiskt tagit mig tid att pyssla lite och resultatet blev ett julkort med papper och stämplar från Marianne Designs bland annat.

Hello, it was a while ago. I've been busy with renovating and moving into my new scrapp-course room and now it's just a couple of lights and sockets to be up, and it's ready :D
And then I will give you a "grande tour" so those who want to peek in and see how I live and scrap.
Of course, I am happy with the results ;)

But today I have actually taken me time to scrap a bit and the result was a Christmas card with paper and stamps from Marianne Designs among others.



Pappret kommer från pappersblocket Winterworld PB9077
Den söta björnen hittar du HÄR (SF1117)
Släden med renar är en clerstamp från setet EC0142
Vita Pom-pom bandet JU0842 hittar du HÄR. 

 

The paper is from the paperpad Winterworld PB9077
The cute bear you find here.(SF1117)
The sled with reindeer is from clearstamps set EC0142
The white Pom-pom trim JU0842 you find here


Blommorna har jag frostat med Distress Dry Glitter.

The flowers I have frosted with Distress Dry Glitter.



Kram / Hugs



Inga kommentarer: