söndag 21 oktober 2012

Ljuskurs i Stockholm och julkort från Karlstad

Hej på er, tillbaka igen och idag med ett ljus som vi gjorde på min ljuskurs på Stockholm City Scrap.


Och vilka fantastiska kursdeltagare jag hade, såååå superduktiga och roliga!
Stor kram till er alla.





Och här kommer ett julkort jag gjorde i Karlstad på träffen, och gissa om jag blev glad när jag vann med det :D  Stort tack till alla röstande, härliga deltagare på träffen.


Papper och textstämplar från K-designs ovh grisen från Magnolia.


Och den supersöta snögubben och hjärtat är från Marianne Designs.




Kram / Hugs


3 kommentarer:

Lia sa...

Jag tackar för den super roliga kursen och vilken bra julpresent det blir. Helt i rätt tid att lära sig denna fiffiga grej :-) Ska själv visa 15 åringen här hemma att göra ett hon med :-)

Marita Johansson sa...

Snyggt ljus och läckert julkort

Kraaaaaam

Katja/MezzaNotte sa...

Julkortet och ljuset e ju bara så underbara!
kram