fredag 3 augusti 2012

GDT ScrapPerra - Butterfly

Förra fredagen bloggade jag ett kort hos Scrapperra som jag visar idag. Vi var på en tripp till Borås och Magnolia förra veckan så jag testade min nya stämpel med fjärilen som jag tycker är så fin och jag har färglaggt den med mina Distress markers. Texten är en K-designs och övrigt material finns hos ScrapPerra.

Last Friday, I blogged a card at Scrapperra I'm showing you today. We were on a visit to Boras and Magnolia last week, so I tested my new stamp with the butterfly, which I think is so beautyful and I have colored it with my Distress markers. The text is a K-designs stamp and other material found in ScrapPerra.




På insidan har jag använt den tag som satt på en av blomförpackningarna från Magnolia.

On the inside, I have used a tag that comes from a pack of flower of the packages from Magnolia.


Kram / Hugs


4 kommentarer:

Lotta sa...

Oj vad snyggt kortet blev med fjärilsstämpeln och din snygga färgläggning!! Super! kram Lotta

Wenche sa...

Så flott kort, Nydelige farger du har brukt.

Marita Johansson sa...

Ett superfint kort

Trevlig helg

Ulla sa...

Jättefint kort härliga färger.
Kram Ulla